giraffe

Ha... eindelijk weer twee dagen achter elkaar met heel veel lol in mijn dummie zitten tekenen.
Giraffen. Ik had ze ooit ook in een oude dummie getekend. Die waren toen erg leuk. Soms kan het erg spannend zijn om dan opnieuw met zo'n beest aan de haal te gaan. maar blijkbaar zijn giraffen gewoon erg leuk en makkelijk om te tekenen.

Die rennende giraffe... ik had hem nog niet af en wilde hem eigenlijk direct opnieuw tekenen. Maar dan zoals ik in de pagina eronder heb gedaan. Een giraf die zo hard rent dat hij zijn vlekken verliest. Gelijk weer inspiratie voor een verhaal dat ik kan gaan schrijven. Of misschien liever alleen ga tekenen.
Schrijven is leuk maar ook erg moeilijk. Zeker nu ik met een verhaaltje in rijmvorm bezig ben. Nou ja.. grofweg is die af. Het idee is uitgewerkt. Alleen loopt de tekst nog niet lekker. Hij moet dus nog veel beter. Ik zit nu een beetje in dubio of ik hem weer een tijdje moet laten liggen en er dan zelf nog eens naar moet kijken (en in de tussentijd veel Nijntje boeken lezen). Of dat ik een tekstschrijver erbij ga halen. Maar ja... een heel boek door MEvR de Wit zou wel erg gaaf zijn natuurlijk

Wat ik ook leuk vind aan de tweede pagina is de hoek links onderin. De verwarring die je krijgt doordat die twee koppen zo in elkaar over lijken te lopen vind ik heel grappig. Als je hem inkleurt is dat verschil weg. Maar die optie wilde ik voor anderen openlaten.

Reacties