nieuw en wat behelpen

Daar ben ik weer. Na een tijdelijke rustpauze. Nou.ja pauze...hard gewerkt met als resultaat een super zoon!

En nu is is vandaag mijn eerste werkdag weer van start gegaan. Nou, dat is niet helemaal waar: vorige week heb ik nog de afronding van een geboortekaartje gedaan. Maar vandaag voelde als de eerste officiele werkdag. Want de urenadministratie van vorig jaar bijwerken is niet iets wat ik voor de lol zou doen. En een kaartje ontwerpen nog wel.

Vanwege de geboorte van mijn zoon ga ik weer vanuit huis werken. In oktober hebben we 2 dakkapellen op het huis laten plaatsen zodat dit mogelijk is. Zie hier het resultaat:
Deze foto is vandaag gemaakt. Je zult begrijpen dat ik voorlopig maar beneden blijf werken tot de aftimmering van het atelier klaar is. En dat moet 's avonds als mijn zoontje slaapt. Of ik moet er vrije dagen voor 'opnemen'. Kwestie dus van een lange adem.
Qua tijden zal het ook nog even behelpen zijn. Ik heb 2 dagen dat er oppas is. De rest van de week kan ik werken zolang mijn zoontje slaapt. En dat wisselt nog al.
Maar goed,...een begin is gemaakt.

Reacties