Te weinig en te veel

Wat zal ik allemaal vertellen. Ik blog echt te weinig...

Ik kan nog wat over de markt vertellen:
Het begon met een kapotgewaaid kunstwerk. Ondanks dat het 's middags beter weer werd viel juist toen de markt helemaal stil. Qua omzet ging het ook niet bepaald geweldig: nog minder dan de vorige keer. Ik hoopte op enkele opdrachten maar ook dat niet (tot nu toe). Wel heb ik nu leuke applicaties die ik ook op naailes heb hangen ter verkoop ( 7,50 voor geïnteresseerde). Maar ik ga me wel even bezinnen op wat het me nu brengt of dat ik mijn aanbod moet aanpassen voor zo'n markt.


Verder een nieuw geboortekaartje. Maar die laat ik binnenkort wel even zien.

Gister was ik bij een netwerkbijeenkomst van de kamer van koophandel (KvK). Ik volg daar het traject Ik Start Smart: waarbij ik hulp krijg als startende ondernemer. We kregen in de apenheul een lezing over de overeenkomsten tussen ondernemers en apen. Wel grappig. Wist je dat wij ook vlooien? Het nonsensgesprekje (over weer, "of je het hebt kunnen vinden?", etc) en vooral ook het kopje koffie dat ons bij een bespreking wordt geserveerd (wij Nederlanders doen dat heel erg. In Duistland is het een kopje koffie ter afloop en in België doen ze het weer anders). Wel grappig!
Na afloop in de trein nog met iemand van de KvK een beetje de middag nabesproken. Toen kwam ik er achter dat ik misschien toch nog maar meer moet focussen en het e.e.a. aan projecten maar laten schieten. Lastig. Ik laat het even broeden. Je leest hier vanzelf meer.

Reacties