worst op pootjes

Een tijdje geleden kreeg ik van een stel uit Nijmegen de opdracht voor het ontwerp van een geboortekaartje.
Blijkbaar waren ze daar erg tevreden over. Want vervolgens mocht ik ook een tekening maken die ze bij de geboorte van hun neefje hadden beloofd. De enige vereiste was een "worst op pootjes" omdat die op het geboortekaartje had gestaan.
Ik heb wel 4 versies gemaakt.
De eerste was goed, maar omdat ik die als ontwerptekening had gebruikt zag je wat vage potloodvlekken van honden die niet goed genoeg waren. En qua kleur was ik eigenlijk ook niet tevreden helemaal tevreden. Zeker de worst o pootjes kon beter.
De tweede had ik op verkeerd papier gemaakt. Daar kon ik niet mee werken. Grrr...


De derde lukte niet qua kleur (daar worstel ik wel vaker mee).




Maar de laatste is helemaal goed! Hij komt qua kleur niet helemaal goed uit zo. In het echt is ie mooier dan op de pc. Maar het is een vrolijke hondenboel.




By the way: dit is mijn 100ste blog

Reacties