Achterstallig onderhoud


Oef...het is wel heel lang gelden dat ik heb geblogd. Ik heb er zelf best een tijd uit gelegen. Af en toe kon ik wel een geboortekaartje maken. Maar bloggen en alle andere zaken bleven steken. Nu gaat het weer ietsjes beter en dus tijd om ook het blog weer op te pakken.

Ik zag dat ik eigenlijk nauwelijks maatwerkkaartjes op mijn blog had staan. Dus bij deze.
Mijn eerste maatwerkkaartje ooit was deze.
De basis is een varkentje dat ik al had getekend en ergens op mijn website staat. Ik ben er nog steeds erg blij mee. Het bezit een vrijheid die ik even kwijt was maar nu weer terug begin te vinden!

Dit is mijn meest recente kaartje. Die vind ik zelf ook super leuk geworden! De ouders wilde wat met Turtle Time na hun vakantie op Borneo. En een ei en een familie schildpad die het nieuwe kleintje verwelkomt in hun midden.

Andere kaartjes van mij zijn in willekeurige volgorde

 

De buitenkant van Juul was ontworpen voor mijn collectie kant en klaar kaartjes (die nog nergens in het geheel te zien is...oeps). Voor hen heb ik het verder bewerkt tot een maatwerkkaartje.



Voor de ouders van Marie had ik al een kaartje ontworpen. De binnenkant heeft de zelfde lay-out en typografie als hun eerste kaartje.



De ouders van Mayte wilde schapen, een ooievaar en misschien een poes en ganzen. De poes is tijdens het ontwerpproces gesneuveld (figuurlijk dus hè!).
  

De ouders van Phaedra wilde graag een dierentoren zoals ik naast mijn blog ook heb. Alleen dan hadden ze wel een aantal specifieke dieren die ze er in wilde zoals een gibbon, een kraanvogel (de Japanse); pinguïn en ook het varkentje. Het gedrukte kaartje had trouwens afgeronde hoeken.




Nog een kaartje dat ook afgeronde hoeken had. Deze is gebaseerd op het vogeltjesalfabet dat ik ooit heb ontworpen voor dit doel. Die zal ik ook nog eens laten zien. Ooit.



Bij het kaartje van Steffan wordt ik ook altijd weer blij als ik het zie. De ouders wilde iets vrolijks met lente/ aardetinten.

Het laatste kaartje dat ik nu laat zien is die van onze eigen dochter Querine. Ik had al snel in mijn hoofd dat het iets met beren moest zijn. Eigenlijk wilde ik 2 kaartjes maken. Een voor een meisje en één voor een jongen. Maar alles liep wat trager dan gedacht en ik was ook druk met andere zaken bezig. Dus is het uiteindelijk maar 1 kaartje geworden. Maar wel 1 waar ik blij van wordt.

Denk je na het zien van al deze kaartjes: dat wil ik ook, zo'n leuk en persoonlijk kaartje. Dan stuur je mij een mail. Je krijgt dan een vragenlijst (die ik net heb vernieuwd) en uitleg over de verdere gang van zaken.

Reacties