en het zijn geworden ...(tromgeroffel)

En dit zijn ze geworden...
.
 
De eekhoorn die een rendier versiert. Voor een gepimpt 2016?
 
Voor een swingend of speels 2016 de sneeuwman op de schommel. Ik heb nog wel even de kleur van de das aangepast omdat dan de neus beter uitkwam en het kaartje meer ging spreken. Ik dacht dat ik hem op een vierkant formaat had gemaakt, maar ook hier moest ik nog wat schuiven met het beeld.
 
Je kan ze vanaf nu bestellen door mij een e-mail te sturen.
In een setje zitten van ieder 5 kaarten (dus 10 in totaal...ik zal het rekenwerk voor je doen ;)
Ze kosten 12,50 per setje.
Bestellen kan tot 5 december
 
 
En de andere kaarten die ik had gemaakt...zul je je misschien afvragen. Tja...de beer met de kerstboom op zijn rug zat me aan de achterkant niet lekker. Ergens klopte het niet helemaal. Alsof hij een achterpoot miste. En de ander kwam qua formaat echt niet uit. Te weinig ruimte ook boven de beer. Misschien dat ik ze beide volgend jaar opnieuw doe...ik zal wel zien.
 

Reacties