Olifanten of ooievaars bestellen

Dit is mijn serie kant en klare geboortekaartjes, afdeling Olifant.





Gemaakt op basis van mijn eigen handafdruk. Cool he?!


En nu ben je helemaal weg van één van de kaartjes die je hebt gezien (of je wilt zoiets, maar dan wel uniek of met jouw eigen lievelingsbeest). Dan wil je natuurlijk weten hoeveel zoiets kost en hoe je het moet bestellen. Dus je gaat naar mijn website. En vind daar...NIETS. Tja, ik ben begonnen met het inlezen in Jumla. Binnenkort ga ik zelf mijn website bouwen mèt info over geboortekaartjes. Tot die tijd zal je het moeten doen met de info via mijn weblog.

Hieronder vind je een indicatie van de prijs van het ontwerp van een geboortekaartje. Het is een indicatie omdat de prijs onder meer afhangt van het aantal kaartjes (hier 75), het formaat van de kaart, of de kaart enkel of dubbelzijdig (hier 4/4) wordt gedrukt en het soort papier waarop gedrukt wordt.
  • Leveren van één bestaande illustratie waarbij je zelf de verdere opmaak van het kaartje, de enveloppen en de drukker regelt: € 70,-
  • Leveren van één unieke illustratie gebaseerd op jouw specifieke wensen waarbij je zelf de verdere opmaak van het kaartje, de enveloppen en de drukker regelt: € 95,-
  • Leveren van één unieke illustratie gebaseerd op jouw specifieke wensen waarbij MEvR de Wit de lay-out/ opmaak van de kaart verzorgt en jij zelf de drukker en enveloppen regelt: € 115,-
  • MEvR de Wit verzorgt het kaartje uitgaande van één bestaande illustratie inclusief drukwerk en enveloppen: € 225,-
  • MEvR de Wit verzorgt het kaartje uitgaande van één unieke illustratie gebaseerd op jouw specifieke wensen inclusief drukwerk en enveloppen: € 245,-  
  •  
Willen jullie ook een illustratie voor de binnen,- of achterzijde dan kost dat € 15,- per illustratie extra.

 
 
Voor een kaartje uit mijn collectie
  • Stuur een mail met het een omschrijving (of afbeelding) van het kaartje.

  • Ik stuur een offerte op basis van de gegevens die jullie me hebben verstrekt of neem contact op als ik meer moet weten.

  • Na ontvangst van de ondertekende offerte ga ik aan de slag met het verwerken van de tekst

  • Ik stuur een digitale proef op. 

  • Ik zal een voorstel doen voor een kleur van de enveloppen en het te gebruiken papier.

  • Ik voer eventuele aanpassingen door.

  • Ik bestel de enveloppen zodat jullie adressen kunnen gaan schrijven (of plakken).

  • Als jullie kleintje is geboren dan hoor ik dat graag z.s.m. Vervolgens geef ik de drukker de opdracht om aan de slag te gaan. Deze heeft ca. twee dagen nodig voor het drukken van 75 kaartjes. Daarna zal ik de gedrukte kaartjes opsturen per post. Dat zal ook 1 a 2 dagen duren.

  • Nadat ik de drukker de opdracht heb gekregen stuur ik jullie de factuur op. Betaling binnen 30 dagen.
 
 
Voor een uniek kaartje
  • Jullie sturen mij een mail met daarin zo duidelijk mogelijk je wensen.

  • Ik stuur een offerte op basis van de gegevens die jullie me hebben verstrekt of neem contact op als ik meer moet weten.

  • Na ontvangst van de ondertekende offerte ga ik aan de slag.

  • Jullie leveren de (voorlopige) tekst aan die op het kaartje moet komen. Hiervoor lever ik jullie een vragenlijst:

  • Ik maak 1 a 2 ontwerpen voor jullie geboortekaartje. Deze stuur ik jullie per mail op. Hieruit kiezen jullie 1 ontwerp die ik voor zowel een jongen als een meisje uitwerk.

  • We hebben contact (per mail of telefoon) om het voorstel door te spreken.

  • Ik zal een voorstel doen voor een kleur van de enveloppen en het te gebruiken papier.

  • Ik voer eventuele aanpassingen door.

  • Ik bestel de enveloppen zodat jullie adressen kunnen gaan schrijven (of plakken).

  • Als jullie kleintje is geboren dan hoor ik dat graag z.s.m. Vervolgens geef ik de drukker de opdracht om aan de slag te gaan. Deze heeft ca. twee dagen nodig voor het drukken van 75 kaartjes. Daarna zal ik de gedrukte kaartjes opsturen per post. Dat zal ook 1 a 2 dagen duren.

  • Nadat ik de drukker de opdracht heb gekregen stuur ik jullie de factuur op. Betaling binnen 30 dagen.
 
De illustratie mag uitsluitend worden gebruikt voor het geboortekaartje van de oppdrachtgever. Voor elk ander gebruik dient u contact op te nemen met MEvR de Wit.

Reacties