verliefd op mijn postbode (kill!)

De afgelopen tijd ben ik o.a.; druk bezig geweest met mijn visitekaartje.
Aanvankelijk ging ik hiervoor.
 
Het is een deel van een illustratie die ik ooit voor een boekieboekiewedstrijd heb gemaakt. En ik ben een beetje verliefd op deze illustratie.
 
Maar ik (en mijn man) zijn ook druk bezig met mijn website. En op de bovenbalk (header) komen twee uiltjes. Toen dacht ik...die moet ik dan maar terug laten komen op mijn visitekaartje. Dan klopt mijn personal brand tenminste.
Dus daar ging mijn postbode (snik). Op school heette dat: kill your darlings.
 
Met de uilen ging ik daarna dus maar stoeien. 
Eerst heb ik  nog twee uiltjes erbij geschilderd in de zelfde stijl.
 
Toen kwam ik hier op uit. Maar ik vond de tekst wat te klein.
Toen maar een deel van de illustratie genomen. Al dan niet met hand...maar ik was nog niet tevreden.
 
Een ouder uiltje opgeduikeld in mijn bestanden en die maar gaan gebruiken. Zo was ik ook nog niet helemaal tevreden. Maar het werd wel beter. Meer rust ofzo.
 Uiteindelijk is het dit geworden:
 
Ik heb in die tussentijd dus ook nog gekeken naar verschillende fonts (dat is vaktaal voor lettertype), en wat ik er wel of niet aan tekst op zet.
 
De voorkant was wat makkelijker. Ik wist hier duidelijker welk beeld ik er op wilde hebben. Maar eerst had ik hem toch nog te druk gemaakt (met extra tekst er bij: that's me). Ook heb ik de uilijning nog veranderd.
 
En nu wordt het zo.
 
 
 
Hoe vinden jullie hem?
 
Het enige jammere is dat ik nu net een nieuwe bril heb gekocht...Nou ja, pech dan!

Reacties