We zijn rond!



Ha, ha, ha... terwijl ik de titel opschrijf bedenk ik hoe kloppend hij is. En dat hij op 2 dingen kan slaan. Als eerste (en daarvoor had ik hem bedacht): toen ik begon met mijn dummie was de eerste pagina er eentje met uiltjes. En de laastste ook. Nu is hij vol. Volgend jaar begin ik weer.
Maar nu ben ik zelf ook vol en rond, door mijn zwangerschap. Dus las ik een stop in (zwangerschapsverlof). Ergens in februari hoop ik terug te komen. Hopelijk tot dan!
  




















Die koeien heb ik heel lang uitgesteld. Zo lastig om te tekenen. met name het lijf. Ach maar het is best aardig zo. En ja de uiltjes...die blijven altijd leuk om te doen! Ik krijg eigenlijk heel veel zin om hem te gaan inkleuren maar helaas liggen mijn verfspullen nog heeeeel eventjes in Zwolle bij R10 (waar ik straks trouwens ook weg ben). Dus moet je hem zelf maar inkleuren als je wilt.


Misschien dat ik nog de muurschilderingen in de kinderkamer post (als ie eindelijk af zijn). En t.z.t. ons geboortekaartje. Maar dat zie je dan vanzelf.

Reacties