meedoen is ook leuk

Ik doe mee met een kaartjeswedstrijd. Maar de kans om te winnen is niet heel groot.
Why? De wedstrijd loopt tot 1 oktober en degene met de meeste "likes" wint.
Nu uploaden ze alleen op maandagen de binnengekomen bestanden om die te publiceren. Ik was gister (woensdag) pas op de hoogte van het bestaan van de wedstrijd. En de eerstvolgende maandag valt al in oktober.
Dat wordt dan wel erg lastig: liken op een nog niet zichtbaar kaartje..

Toch doe ik mee. Want je krijgt sowieso 125 kaartjes van je eigen ontwerp. Dus heb ik dit maar gemaakt, om te sturen naar klanten die een kleintje hebben gekregen.
Ha, ha... Ga ik nog eens kijken op de site, sta ik er al wel tussen. Nu moet ik dus in heel korte tijd 450+ likes zien binnen te halen om te winnen. Je kan me helpen door mijn kaartje aan te klikken. Sowieso leuk om te zien of mensen het kaartje aanspreekt of niet.
 

Reacties