Te koop

Laatst kreeg ik de vraag van iemand: "Hoe koop je trouwens iets bij MEvR de Wit? Of hoe bestel je geboortekaarten?" Tja. op mijn site is daar helaas nog niets voor. Ik ga morgen eens met iemand praten over mijn site. En misschien ga ik hem toch maar zelf bouwen. Maar tot die tijd is het handigst om even contact met mij op te nemen.

Wil je bijvoorbeeld nog een leuk kado voor onder de boom (of voor een verjaardag?) Denk dan eens aan de prent midzomernacht. Nog tot eind januari voor de speciale prijs van 40 euro te koop is. Daarna rekent het GRAZ de gewone prijs van 80 euro.




Of wat dacht je van dit schattige uiltje. Eveneens een zeefdruk (driekleurendruk). Formaat 15 x 15cm. Die kost ook 40 euro. Meerdere varianten ervan zijn verkrijgbaar
Er is nog veel meer. Kijk maar op mijn website of kom een keer langs.

Reacties