Geen Justin Bieber

Afgelopen zondag was de Hip en Handgemaakt markt. 's Ochtends was het een beetje gekkenhuis thuis omdat mijn man ziek was en ik dus wat voor ons zoontje moest regelen. Gelukkig was mijn moeder zo lief om op te passen. Maar de kleine man moest daarvoor wel mee naar Arnhem.

Om ongeveer 10 uur waren Toos Elferink, Judith Schmidt en ik in Park Sonsbeek en konden we gaan opbouwen. Zo zag onze kraam er in het begin uit. Binnen een kwartier had ik mijn eerste werkje al verkocht. Dat is een leuk begin.
In totaal heb ik 7 tekeningentjes verkocht en 1 longsleeves aan twee enthousiaste dames die hiervoor speciaal op zoek moesten naar een pin. Een omzet van 100 euro op een hele dag is niet veel, maar ik heb mijn kraamkosten eruit, veel geleerd ook voor de volgende beurs en ach...eigenlijk gezien het weer viel het me nog mee.

Het weer zelf viel me trouwens sowieso mee. Ja het was KOUD!!! Ik had bergschoenen aan en een maillot onder mijn broek en het is al eind mei! En nog had ik op een gegeven moment koude handen. Maar er viel slechts een kort buitje.
Je merkt het wel dat mensen wat minder rustig slenteren. Je gaat niet rustig neerploffen op het gras om wat te eten (de ijscokar was ook snel vertrokken) en dan de markt te bekijken. Mensen lopen toch sneller door. Begrijpelijk! Pas tegen 4 uur brak de zon door.
 
Die koude handen weerhielden me er trouwens niet van even een mijn vlekkenkunst live te demonstreren. Nu vind ik een markeerstift niet zo fijn werken dus veel vlekken heb ik niet omgetoverd. Wie weet op de volgende markt. Die is over een kleine 2 weken op zondag 7 juni in het havenkwartier in Deventer.
Binnenkort hebben Toos, Judith en ik overleg over een verdere samenwerking.We gaan zeer waarschijnlijk een workshop-carroussel starten. Zodra daarover meer bekend is laten we je het horen.

Van 1 meneer kreeg ik de tip om wat commerciëler te denken. Ik moest maar wat maken met Justin Bieber erop (want daar was hij fan van). Oh...en wat hadden we toch een leuke hobby.
Ik ga waarschijnlijk nog wel wat nieuwe spullen voor komende markt maken (applicaties), maar helaas...zonder Justin erop.

Reacties