zondag mooi weer

Zondag mooi weer. Daar hoop ik althans op want zondag 26 mei 2013 sta ik op de Hip en Handgemaaktmarkt in Park Sonsbeek Tellegenlaan, Arnhem  De markt vindt plaats tussen het hertenkamp en de Witte Villa.

Van 11.00 tot 17.00uur kan je op de markt terecht voor leuke hebbedingen, schilderijtjes, kleding en hapjes. Met de hand gemaakt allemaal.

Voor mijn vakantie heb ik al een stofzeef in orde gemaakt. Het drukken ging alleen niet zoals het moest. De inkt vloeide te veel.
Dit had bijvoorbeeld een haas moeten zijn die een sterretje uit de zwarte nacht wegplukte. De zwarte nacht is wel gelukt ;)

En ook hier liepen beide kleuren uit.

Dit t-shirt is qua druk op het randje. Het oranje vlak was ook nog iets gaan lopen. Maar niet zo erg dat ik hem afkeur. De lijntjes gingen wel goed.

Ik heb nu wat advies ingewonnen. Het is waarschijnlijk een combinatie van teveel kracht zetten met de rakel en te dunne inkt. Hopelijk gaat het zaterdag beter en kan ik op de markt leuke T-shirtjes verkopen.

Reacties