al weer bijna kerst

He, he eindelijk weer even aan het bloggen.
Ik heb niet stilgezeten hoor...maar ook weer wel. Ik ben namelijk in verwachting (JOEPIE!!!) en slaap nu vaak 's middags. Dus minder tijd om te werken.
Toch heb ik inmiddels 2 keer een workshop gegeven aan mensen op een dagbesteding. Ook heb ik, samen met andere leden van de GRAZ werkgroep, in opdracht van GroenLinks, een zeefdruk gemaakt, en bezig met een volgend ontwerp (wel met de werkgroep, niet voor GL). Ik volg een workshop bij Martijn Meijma, intuïtief ondernemen: echt super! Ik verheug me op de 2 avonden die nog volgen. Een vriendin is onlangs bevallen en dus ook weer een naambord gemaakt.
Dus, je ziet, ondanks de blogstilte, niet stilgezeten. Ik zal kijken of ik binnenkort wat beeld kan plaatsen van deze projecten.

Gister en vandaag ben ik vooral bezig geweest met het ontwerpen van kerstkaarten. Ik moet nog even kijken of ik 1 of 2 ontwerpen maak...het is zo leuk!
Hier de potloodtekening van 1 kerstkaart.


En omdat ik vaak heel slecht ben in het kiezen van de juiste kleuren heb ik nu maar een proef-inkleuring gedaan. Op de laarsjes na was ik eigenlijk in 1 keer tevreden. De definitieve tekening staat opgespannen zodat hij niet te veel kreukt. Hopelijk kan ik vandaag nog een uurtje vinden om hem in te kleuren.


Reacties