Ook een rendier


Nou zo gaat hij worden. Voor een warme winter. Ik ben nog in dubio: met of zonder sneeuw. En ook enkel of dubbel kaartje. Enkel is goedkoper. Maar ergens vind ik dubbel wel zo chique. Aan de andere kant...als er aan de binnenzijde niets staat, what's the use?


Dit is trouwens de potloodtekening voor de andere kerstkaart. Helaas had ik die op kalkpapier gemaakt en dat wordt veel te grijs met scannen. Dus moet die over. Helaas.
Zodra ik deze versie af heb (ergens volgende week) zal ik informatie plaatsen over hoe te bestellen.

 
 
Ik ben sowieso niet tevreden met het verschil tussen wat ik scan, hoe het er op mijn beeldscherm uit ziet en hoe het als ik het print of hier op mijn blog plaats, eruit ziet. Veel te roze grijs (nu met veel moeite heb ik het op blogger wel redelijk gekregen trouwens). Tijd om uit te zoeken waar dat nu aan ligt: scanner, niet gekalibreerd beeldscherm of verkeerde instellingen in photoshop. Tips zijn welkom.

Reacties