geboortekaartje

Dit kaartje heb ik mogen ontwerpen voor een stel dat al eerder een kaartje door mij had laten ontwerpen. Toen voor hun dochter Daphne.
Hun vraag was om een kaartje te ontwerpen met de volgende beesten: lammetje, vlinder, uiltje en natuurlijk een ooievaar. Andere dieren mogen natuurlijk ook.  Verder een vrolijk lente-achtig kaartje, de lente staat dan immers voor de deur (krokussen, narcissen (bloembollen) bv.) !!

Zoals je ziet geen lammetje. Ik had wel een versie gemaakt met een lammetje. Maar ik wilde ook graag aansluiten bij hun vorige kaartje dat meer een bos-thema had. En een lammetje in een bos?? Dat voelt toch vreemd.
De lentesfeer heb ik door kleurgebruik en bloemen proberen te pakken. En ook door de springende konijntjes, een jonge uil en een hoop bijtjes rond de boom. De boom is dezelfde als op het kaartje van hun eerst-geborene. Ook heb ik heel bewust weer een oranje beest achter de boom geplaatst (bij Daphne een vos, hier een hert).



Reacties