Grote Grijze Beesten

Zo...man slaapt, kind slaapt en ik ook bijna. Maar ja...ik moet mijn blog ook niet verwaarlozen. Dus hierbij de muurschildering in de kamer van mijn zoon. De po met contour van een poependeneushoorn houden jullie te goed. Nu moet je het maar doen met de afbeeldingen van een poepend nijlpaard.



In het begin was ik trouwens aardig aan het pielen. En bij de vogeltjes heb ik nog steeds niet heel vrij weten te schilderen. Dat is best lastig op zo'n klein oppervlak. Dan ga je al snel priegelen. Maar vooral bij de olifant die op de stekkerdoos is gaan zitten was ik lekker aan het schilderen. Dat was zo fijn om te doen!!! Ik zie het verschil ook met als ik niet schilder maar 'teken met verf". Een niet kunstzinnig opgevoed iemand ziet dat niet. Fijn, maar zelf kan ik me er wel aan ergeren als het niet zo vrij lukt. Ik heb een van de neushoorns ook wel 3 keer overgeschilderd om hem zo vrij te krijgen als ik wilde. Ik zag later dat ik zijn neusgaten nog wel ben vergeten. Maar soit.

Reacties