Al weer een week aan de slag

Alweer een kleine week aan de slag.
Als mijn zoontje slaapt kan ik best werken. Maar ja,...dat slapen lukt nog niet altijd even goed. Je wordt er goed flexibel door. Ik moet er wel aan denken om goed mijn uren bij te houden want het is nu echt geen negen-tot-vijf-baantje meer.

Ik ben inmiddels een tweede blog begonnen: ceci n'est pas une tache. Hierin publiceer ik mijn vlekkenkunst. Ik blog in het engels. Hopelijk komen er dan meer mensen op mijn blog. We shall see.

Op dit blog ga ik rustig door met het schrijven over mijn werk als illustrator en al het werk te posten dat geen vlekkenkunst is.
Zoals ik al aankondigde in een vorig blog zou ik ons geboortekaartje publiceren als het zover was. Inmiddels ligt "zover" alweer 3 maanden achter ons. Dus hierbij alsnog. Het is een vierkant kaartje en je ziet dus respectievelijk: achterkant, voorkant en eronder de binnenkant.



Door veel mensen werd er super positief op gereageerd. Er werd mij aangeraden voor mijn werk ook geboortekaartjes te gaan ontwerpen. Dat was ik al van plan. Maar nu dus met een extra steuntje in mijn rug. Speciale visitekaartjes liggen al klaar. Nu nog een kaart erbij met aanvullende informatie en ik kan ze bij diverse verloskundigepraktijken gaan aanbieden.

Reacties

  1. Leuk Marlies! Vond je kaartje erg bijzonder! Verloskundigepraktijken zouden gek zijn als ze nieuwe ouders de kans zouden ontnemen op zo''n mooi persoonlijk ontworpen kaartje voor hun wondertje! xx franka

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten