schaapjes tellen en meer van het zelfde

Vanwege RSI (still going strong) doe ik het rustig aan. Maar ik vind het bloggen te leuk en te belangrijk om helemaal te los te laten. Dus zijn hier weer wat bladen uit mijn dummie.
De schapen (maarliefst 26 stuks. En dat is nog nieteens een hele volle pagina!) en de eekhoorns zijn van vorig jaar. Het tekenen van 1 dier een week lang beviel me wel goed, dus dat ga ik ook in 2011 doen.


 



















Voordat ik aan de tweede pagina muizen begon heb ik even op internet snel gekeken hoe die beesten er uit zien. Zie hier het verschil tussen beide pagina's.


De tweede pagina is ook nog eens keurig van boven naar beneden getekend en de beesten steeds afwisselend van voor zij, achter andere zijkant. Ik moest dus heel erg mijn hoofd erbij houden. Dus of het nou zo'n geslaagde poging is om los te komen uit mijn denken (en dat is de opzet van mijn uurtje schetsen) valt nog te bezien.

Reacties