Ik zie ik zie wat jij niet ziet...kerstkaarten

Ze zijn af: mijn kerstkaarten. Ik heb nog een aantal foto's met daarop het ontwerpproces van "en ze leefde nog lang en gelukkig". Maar eerst maar even het resultaat.
Wish you a playfull 2013

Look above and pray/play

Ceci nést pas une hibou
En ze leefde nog lang en gelukkig
 

De bovenste kaartjes (Wish you a playfull 2013, Look above and pray/play, Ceci nést pas une hibou) zijn vierkante kaartjes, gevouwen formaat 13 x 13. Ze gaan per setje van 10 stuks en kosten 15 euro per setje.
De onderste kaart "En ze leefde nog lang en gelukkig" heeft een langwerpige kaart heeft het formaat ca. 21 x 8,5 en kost 18,- euro per setje van 10 kaarten.

Vanaf nu kan je ze bestellen door mij een mail te sturen. Vermeld daarbij naam, adres, postcode, woonplaats, aantal setjes en de titel van de kaart.
Binnenkort volgt wat meer achtergrondinformatie over de kaarten.

N.B. prijswijzigingen en typefouten voorbehouden.

Reacties