ooievaars op een rijtje

Even een overzicht van de geboortekaartjes met ooievaars. Zolang mijn site nog niet zo ver is dat ze daar op staan doe ik het maar zo. Ik ben ook aan het opschrijven wat het allemaal kost (kaartje, enveloppen, papiersoorten etc), hoe je bij mij kan bestellen (voorlopig gewoon even een mail sturen)...leuk maar ook tijdrovend.

Anders dan je van mij gewend bent he? Maar ik houd er van om soms even een onverwacht uitstapje te maken.
 (ja deze heb ik gebruikt voor de felcitatie van Dolores)

Een dubbel kaartje.





En dit kaartje stond eerder ook al in mijn blog over geboortekaartjes. Maar nu probeer ik het overzichtelijker te doen.


 
De volgende keer de olifanten? Daar heb ik er ook veel van.

Reacties

  1. Die met de blauwe balonnen vind ik het allermooist! Stuk voor stuk kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten