vogels op weg naar lemniscaat

Ja, ja vandaag heb ik dan toch echt mijn portfolio naar uitgeverij Lemniscaat gestuurd!
Ik heb er veel te lang mee gewacht.
Pas eigenlijk met de beoordeling van  mijn afstudeerexpositie kwam ik er achter dat die beestjes die ik zo makkelijk teken ook goed genoeg waren. En op mijn eindexamen vroeg iemand van Lemniscaat of ik ook een karakter vast kon houden. Geen idee. En later vroeg iemand mij of ik ook mensen kan tekenen. Dus dat moest ik voor ik mijn portfolio ging maken maar eerst eens allemaal uitvogelen. En ik moest heeeeeeeeel erg bijkomen van de intensieve studie.
En toen...tja, wanneer is hij goed genoeg. En past het nog wel bij mijn stijl van tekenen, want dat is na de academie ook nog veranderd. En lukt het inbinden, en...
Na heel langc en veel moeite had ik dan einndelijk 1 portflio in elkaar gedraaid. Ik wilde die maar gaan kopieren omdat ik dacht dat dat makkelijker zou zijn dan uitprinten (met goede kanten op elkaar krijgen enzo). Op die actie lag mijn portfolio nu te wachten. Maar omdat ik vrees dat ie dan nog best wel lang kan wachten heb ik hem nu maar gewoon opgestuurd. Hij kan beter daar liggen dan hier.
Met dit adreslabel valt mijn portfolio tussen de post denk ik wel op.

Reacties