wild zwijn

Mijn dummie van de afgelopen week: Wilde zwijnen. Ik heb me de tweede dag wat bewuster bezig gehouden met houdingen die zwijnen hebben, dus zijn ze wat aan het wroeten, snuiven en boos aan het kijken. Het kan nog extremer. Maar in ieder geval zitten er nu een paar houdingen tussen die ik niet zo maar op elk ander willekeurig beest kan toepassen (hoewel dat ook wel weer grappig kan zijn).
Op een gegeven moment wilde ik ook een wild zwijn tekenen die in de modder lag te rollen. Eigenlijk was mijn pagina al vol. Maar ach... voor 1 keer een uitzondering gemaakt en de pagina ernaast ook maar gebruikt. Normaal gesproken laat ik die leeg vanwege doordrukken van inkt.
O.ja... en komende weken even geen dummie. Ik ga proberen even wat zakelijke rompslomp op een rijtje te zetten.  En ik ga mijn geweldig plan eens in mijn agenda in plannen, zodat het niet alleen bij een plan blijft, maar dat het ook concreet wat gaat opleveren.

Reacties