Druk met een zeefdruk: deel 4

Ik zei wel klaar... maar na het drukkenmoest ik  nog kijken welke van die 65 vellen goed (genoeg) waren en welke ik af moest keuren (25 stuks!). Die 40 goede heb ik allemaal genummerd, titel erbij geschreven (dat is Midzomernacht geworden) en natuurlijk mijn naam en het jaartal erbij.
Zal ik dan nu eindelijk maar het eindresultaat* tonen?
Een lekker stevige zeefdruk. En dat te bedenken dat het zo 'zacht' begon.
Voor geïntereseerde: hij is vanaf 16-11-2012 aan te schaffen door 40 euro aan GRAZ over te maken. Je helpt dan het Grafisch Atelier in stand te houden (zelf houd ik er ook wat aan over). Zo kunnen er meer kunstenaars en andere creatievelingen dit mooie ambacht uitvoeren.
 
Dank trouwens aan Yoke van der Flier, die me geweldig heeft geholpen!
Zij begint eerdaags weer met een cursus zeefdruk in Zwolle. Voor meer informkatie klink hier.
 
 

* Deze 'druk' is nagemaakt op de PC omdat fluoriserende kleuren erg lastig zijn te scannen. Voor de duidelijkheid heb ik het kleurverschil tussen de vlakken (die de beren vormen) en de tekening erop (die maakt dat het beren zijn) ook wat groter gemaakt dan in het echt.

Reacties