vlekkenloze ooievaars

In augustus weer een geboortekaartje gemaakt. Dat blijft zo leuk om te doen! Voor het eerst ook dat klanten zo bij mij aan huis kwamen. Tot nu toe liepen afspraken altijd via de e-mail.
 
 
Niet alles liep helemaal vlekkenloos. Gelukkig was er ruim de tijd dus toen het kaartje naar de drukker moest was alles in orde. Ik heb er veel van geleerd. Ik ben nu, deels ook voor mijn nieuwe website, bezig tekst op te stellen zodat mensen weten hoe ze een kaartje kunnen bestellen en wat ze dan kunnen verwachten. Ik moet nog wel een oplossing verzinnen voor mensen die zijn uitgerekend rond de tijd dat ik op vakantie ga. Nu had ik gelukkig mijn laptop mee en was er bereik. Maar in de bergen is dat niet altijd het geval...Misschien dat ik maar eens kijk of ik dan een colega zo gek weet te krijgen dat die het afmaakt.
En dit kaarje had ik snel gemaakt voor een vriendin om haar te felciteren met de geboorte van haar dochter. Ze krijgt nog een andere versie. Maar die post ik pas als zij hem heeft gekregen, want anders is de verassing er af.

Reacties

Een reactie posten