Eindelijk de scanner gezien


Jeetje.. soms vliegt de tijd. Bijna wekelijks neem ik mijn dummie mee naar huis. Tegen de tijd dat ik thuis ben ben ik of zo moe dat ik ga slapen (mijn mamadutje) of het is al tijd om te koken. En daarna, als er nog een restantje energie ergens te vinden is, ben ik in huis bezig, zodat ik daar straks kan werken. Kortom... mijn dummie blijft steenvast in mijn tas zitten en als ik weer naar R10 ga neem ik hem maar weer mee, zonder dat die de scanner heeft gezien. Maar goed... gisterochtend dan eindelijk, snel voor ik naar R10 ging toch wat kunnen scannen.
En nu kan ik het dan posten.





 
De varkens heb ik wel eens leuker getekend. Niet dat ze heel slecht zijn, maar ook weer niet zo vrij als ik graag zou willen.
De schildpadden daarentegen vond ik giga leuk. De tweede pagina heb ik geprobeerd helemaal vol te tekenen. Ik heb heel in het begin ook zo'n konijnenpagina vol gemaakt. En die heb ik nu op stof gezeefdrukt. Dat ziet er zo leuk uit! En een volle pagina werkt dan, denk ik, beter. Toch mis ik iets van de speelzigheid uit de konijnenpagina, of de schildpadpagina ervoor.

Mijn zeefdrukavonturen bewaar ik voor een volgende blog.

Reacties