Favorieten volgen

Voor mensen die wat minder digitaalvaardig zijn volgt hier een korte beschrijving van hoe je mij kan volgen en mijn blog tot je favorieten kan laten behoren. Voor mensen die geabonneerd zijn op mijn nieuwsbrief: een deel van deze informatie is hierin ook terug te vinden.

Volgen: hoe doe je dat?
Links bovenin de menubalk van blogger vind je daarvoor een knop "volgen". Klik die aan. Kies of je anoniem of openbaar wilt volgen. En klik vervolgens rechtsonder op de oranje knop volgen. Et voila.

Blog toevoegen aan Favorieten? Dat kan via een RSS-feed.
Dit werkt als volgt: scroll op mijn Blog helemaal naar beneden en zoek naar de regel: Abonneren op: Berichten (Atom) (of: Subscribe to: Posts (Atom). Klik op die link.
Je krijgt dan een tekstblokje met uitleg over feeds en ook een sterretje met een plusje erop bij de regel "abonneren op deze feed". Als je die aan klikt wordt de feed toegevoegd aan je lijstje: feeds in de menubalk Favorieten (die links bovenin zit. Bij Internet Explorer althans)


Mijn blog in je Werkbalk Favorieten?
In Internet Explorer is dat de balk direct onder de grijze menubalk van Internet Explorer zelf. Open het menu Favorieten (links bovenin beeld). Helemaal bovenin klik je op: toevoegen aan werkbalk favorieten. Als het goed is staat hij nu in je werkbalk. Als ik nu een nieuw blog heb geplaatst wordt MEvR de Wit in vette letters weergegeven. Handig he?

Reacties