portfolio

Ik ben druk bezig er voor te zorgen dat ik eens een goed portfolio heb. Tot nu toe was het binnenwerk wel OK maar dan moest ik het zelf inbinden en dat ging altijd mis. Nu pak ik eht dus maar anders aan.

Ik streef ernaar mijn portfolio volgende week dinsdag klaar te hebben zodat ik ermee naar Clavis kan.
Dat is een (Belgische) uitgeverij met ook een vestiging in onze hoofdstad. Ze geven leuke, vaak wat vrijer geillustreerde boeken uit. Eens in de zoveel tijd houden ze portfoliobesprekingen. Een geweldig initiatief!
Vorig jaar niet gegaan. Ze stonden ook even niet zo goed bekend onder de illustratoren als het ging om betalingen. Maar nu het weer een familiebedrijf is schijnt het weer beter te zijn.
Hierbij enkele pagina's uit mijn portfolio.

Zie ik gelijk nog wat kleurverschil in de lapjes (achtergrond)die ik moet aanpakken. Toch handig zo'n blog.


Reacties

  1. Wat mooi zeg, en ik vond je geborduurde visitekaartje ook al zo mooi :-) Succes met het bedenken van een nieuw concept voor de uitgeverij! Groetjes Machteld (van open coffee)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten